fredag 19 juni 2009

WakeUpCall

vaknade ganska exakt kl 06.36 av att Tille ringer på mobilen och frågar om jag kan jobba idag. Stackaren är sjuk, IGEN! tror att hon är allergisk mot fisk eller nåt.....Uuuuuäääääk......
Så nu har Tilina och jag snart redan varit uppe i 3h. Har käkat frukost och ska snart ner och träna ett pass på testcykeln. Skulle kört ut, men orkar inte. Tråkigt att sitta ensam på långpass. Normalt tycker jag att det är jätteskönt, men inte just idag.

Jag och Tilina låg kvar i sängen en stund och lyssnade på Robert Pattinson, sexig röst, och såg några intervjuer med honom. Han är ju asball! =)



Och Tille frågade om jag vill se Vampire Weekend 13 juli. Vill jag egentligen jättegärna, men Gary Bear och gänget är ju på visit då, så no can do......Jag har deras självbetitlade album Vampire Weekend och det är absolutely awesome! Hahahaha....VAMPIRE Weekend......get it? Jag är ju inte riktigt klok.....hihi....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se