tisdag 16 juni 2009

FörstaNej

Avlyssnade ett meddelande på mobilen precis. Jag fick inte reklamjobbet, men lika glad är jag för det! Detta är det första NEJ jag har fått sen jag börjat gå på castings och auditions här hemma, och som jag nämnt i ett tidigare inlägg, så förväntade jag mig heller inget annat. Reklam är en totalt annorlunda grej och jag hoppas bara att jag får chansen att gå på fler reklamauditions så jag kan få chansen att öva mig och bli bättre. Att vara skådis för film och TV går absolut inte att jämföra med att göra reklam. Men jag hoppas ju såklart att jag får några reklamjobb i framtiden. Tjejen som gjorde castingen sa iaf att det var ett nöje att träffa mig och att hon behåller allt material hon har på mig, headshots o.s.v för eventuella framtida projekt. Så nu kan jag bara fortsätta "do the work", tro på mig själv och ta varenda chans som kommer min väg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se