söndag 14 juni 2009

V - is4Victory

Jajamensan! Madde tog hem segern i damernas kortbane-SM! GRATTIS!!! Och GRATTIS till hela teamet (som jag också tillhör, men inte får dem nån nytta av mig inte...)som gjorde ett kanonarbete idag!!!! Våra tjejer var ju nästan dem enda som attackerade hela tiden och gjorde något av tävlingen, därför var det inte mer än rätt att segern hamnade hos dem! Martina gjorde ett otroligt bra ryck i slutet och fick en liten lucka, men oturen var framme och båda hennes däck släppte i kurvan så hon vurpade....AJAJAJ! Nästa gång håller det hela vägen! Jag assisterade Marion med coachingen och vi hade riktigt kul ihop=)

Nu ska jag ner och träna på cykeln innan alla kommer för att fira mammas f-dag. Och till ära för tjejerna så har jag idag dragit på mig teamets cykelbyxor,tjohoo!!! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se