fredag 12 juni 2009

DearAlice

Fick precis ett samtal från en dansk tjej som arbetar med filmen Dear Alice, som just nu spelas in i Malmö. Dem vill ju ha mig som statist i filmen och ringde för att ge mig tider och datum. Datumen har ändrats hela tiden, men nu hoppas jag verkligen att det blir av. Och guess what.....Har precis fått veta att DANNY GLOVER har en av huvudrollerna i filmen, så honom kommer jag få träffa!!!! det är han den mörka killen i Dödligt Vapen, som spelade med Mel Gibson!!! Hur coolt är inte det!!!! YAAAAAY!!!! Jag är SÅÅÅÅ EXCITED!!!!! Och TUVA NOVOTNY, STEFAN SAUK och PETER GARDINER är också med! Can't wait!!!! =) På måndag har jag en inspelningsdag och veckan efter det har några också. Hihi.....Mår redan lite bättre...haha! =) Här kan ni läsa lite mer om Dear Alice. Fresten, Tuva medverkade ju i filmen Possession med Sarah Michelle Gellar, biopremiär 2009. Kul att våra svenska stjärnor börjar göra sig utomlands oxå och visar att vi skandinaver faktiskt kan! Hunkiga Alexander Skarsgård är ju senast i raden och han har ju nästan blivit hypad i USA efter HBO succérna True Blood och Generation Kill som för övrigt är SÅ HIMLANS BRA!!!! Och söta Malin Åkerman gör ju sitt oxå=)

Fresten, så hade den danska tjejen som ringde mig sett kortfilmen jag gjorde för Skurup's Filmskola och hon sa att den var jättebra!!! Jag har inte sett den än, men jag gläder mig såååå till att se den!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se