onsdag 24 juni 2009

DoingGoodTräningsFreak

Har äntligen köpt mig ett par nya löparskor, så jag kan springa igen utan att få ont i benen!
Köpte även ett hopprep som jag ska använda VARJE dag! Min PT i L.A sa till mig att hoppa hopprep då detta är en av dem absolut bästa träningsmetoderna du kan hitta. Det är ju svinjobbigt. Gör 4x15min med 2min vila mellan varje. fy för sören. Svetten rinner som vore det ett jäkla vattenfall. Men bra känns det minsann efteråt! Nu ska här brännas kalorier!

Haha...när jag testade igår så blev jag så trött till sist så tekniken sviktade totalt. Trasslade in mig i repet hela tiden...hihi...

Nästa köp blir en yogamatta och en pilates dvd. Och har önskat mig Casall's kickboxing set,yaaaay!!!!

1 kommentar:

  1. Hej sweetie! Jag gillar att du köpt nya skor! Är i gbg just nu men kommer hem till helgen, sugen på en löprunda snart kanske? Så roligt att läsa om dina auditions, jag håller tummarna här!

    SvaraRadera

 


Resurser Blogglista.se