onsdag 24 juni 2009

NorskaTelefonräkningarIMassor!

Ja, det är minsann vad jag kommer få efter alla mina samtal med Preben. Preben är ju producent för Kloroform, den stora filmen som både jag och Elin har audition för. Jag har audition nu på söndag, ska vara i Strömstad kl 14.00.
snäll som han är, så får jag lov att sova på det hotellrummet som dem hyrt till vår audition, vilket passar mig alldeles utmärkt, för då kör jag bara vidare nästa dag till min audition för Fatalism i Karlstad. All is good! =)

Börjar bli ganska nervös för min audition. Känns lite som att man bara INTE får lov att göra Preben besviken...för nu har man talat så mkt med honom och typ...på nåt märkligt sätt, skapat sig en relation till honom. han är otroligt givande at tala skådespel och film med och jag njuter av varje sekund! Men asså, mest av allt, jag får INTE göra mig själv besviken! Jag måste verkligen ge allt och vara förbered till tusen.

Jag frågade honom om förslag på böcker som handlar om att bryta ner script, bygga upp script och analysera. Han ska maila några bra förslag till mig imorrn sa han. Gläder mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se