fredag 12 juni 2009

BusyBusy

När jag och Elin återvände till Sverige från L.A så panikade vi lite mht själva acting branschen här hemma. Vi trodde ju typ att det skulle vara stendött. Men OJ, så fel vi hade. Det händer ju jättemkt här hemma! Jag trodde att det iaf skulle vara dött här nere i Skåneland, men det sker ju saker hela tiden! Jag tycker själv att jag lyckas hålla mig ganska så sysselsatt.

Så här har det sett ut sen jag kom hem:

2/4 - audition för "Logén", långfilm,svensk thriller. (fick en call back för denna och ska till en andra audition senare i höst)

17/4 - audition för "Sensommar", långfilm, svensk thriller. (Fick en av huvudrollerna i denna och börjar filma i september)

20/4 - första audition för "Kloroform", långfilm, norsk-svensk thriller. (Gick vidare till en andra audition)

4/5-7/5 - Filmade "Trångt & Jobbigt", kortfilm.

9/5 - Audition för en kortfilm i Skurup (fick huvudrollen)

18/5-20/5 - Filmade kortfilmen i Skurup.

22/5 - Mailade iväg auditionvideo till "Kloroform" (kom direkt vidare till slutcasting)

12/6 - Casting för reklamfilm

15/6 - Filmar "Dear Alice". långfilm med bl.a Tuva Novotny och Danny Glover. Ska vara statist.

24/6-26/6 - Filmar "Dear Alice", statist.

28/6 - Slutcasting i Strömstad för "Kloroform"

29/6 - Audition i Karlstad för "Fatalism", långfilm/em>


6/9-23/9 - Filmar långfilmen Sensommar.

Så jag har haft och har att stå i. Underbart! WISH ME LUCK! =)
Det är ju i L.A som jag vill vara, men jag ljuger om jag säger att jag inte njuter av att vara hemma just nu. Allt rullar på och jag njuter för fullt. Det är ju, jämfört med USA, lättare att starta mig en karriär här hemma och sedan ta till L.A och bygga vidare på den. Sådan är planen iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se