tisdag 23 juni 2009

TheEvilEyeRules

Jepp, så här får ni se mig nu i 4 veckkor. Usch. Wish me luck. a fasiken har man för kläder till brillor....
Så är jag tillbaka efter en lååååååååååååång dag.....Har typ inte gjort annat än att sitta i olika väntrum och vänta på läkare. Att det ska ta så otroligt lång tid är helt ofattbart. Och jag satt ändå på akuten. FNYS!

Jaja.....ögat gör fortfarande ont och det har nu visat sig att jag har sår på min hornhinna. Just nu ser det ut som ett virus i ögat, men läkaren sa att det även kan vara en regnbågshinne inflammation. Det vet vi om ca en vecka. Om ögat börjar vara så är det en inflammation.
Jag har fått två olika sorters droppar som jag ska använda i 2 veckor och jag får inte lov att använda linser på 4 veckor!!!! Fatta att jag ska springa omkring med glasögon i en hel månad nu....på jobb och allt...jösses....Gillar det inte alls. Men antar att det är välbehövd vila för ögonen mina.

Tilina har precis droppat mig i ögat. Satt och skrek som en liten unge i väntan på droppen....så kom den och det kändes inte alls. Skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se