tisdag 16 juni 2009

PainCanBNice



Dålig uppdatering idag. Har haft så mkt att göra och stå i.

Dagen började med ett träningspass med lillsyrran. Vi gav oss ut på cyklarna och cyklade till Falsterbo och hem igen. Blev ca 105km. Kul hade vi minsann=) I Falsterbo satte vi oss och njöt av varsin glass, jag provade en regnbågsglass, yumiie, säger jag bara. På väg hem stannade vi till vid en tjej som sålde jordgubbar och köpte en liter som vi tog med oss på cykelturen. Sen fick Tilina punktering och gissa vem som fick fixa den?! Yep, JAG! Tilina tog av hjul och allt och gav det till mig och jag börjar lossa på däcket för att ta ut slangen. Jag sliter som ett djur och kan inte få av den och Tilina säger "Amen, det är ett nytt däck, så det sitter hårdare". Efter en stund, och jag har fortfarande inte kunnat lossa på däcket, så säger hon: "Du, vi kanske ska släppa ut resten av luften i slangen..då blir det kanske lättare". Jag tittar på henne, med en mördarblick och säger "har du inte släppt ut luften?!". varpå vi, såklart, släpper ut luften och det hela är över på typ 5sek......Fy för sören....
Ja, och sen vände ju vinden. Så den motvinden vi hade på väg UT till Falsterbo, den hade vi på väg HEM också....DÖDEN! Men vi tog det lugnt, snackade och hade kul, så all is good. Rumpan började ömma lite på vägen hem då....men jag lever.....
Ska börja ge mig ut på fler långturer nu...bränna kalorier, yaaaaay!!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se