söndag 14 juni 2009

F-dagSM&Bea

Har nyss käkat frukost med hela familjen samlad runt bordet. Inte ofta det händer, mys mys! Nu känner jag mig dock totalt proppad....Måste träna senare idag.

Tilina kör ju SM idag och hon är taggad. Hon kanske inte själv tycker det för att hon är nervös och magen gör ont, men det betyder ju ändå att man är lite taggad. Marion gick igenom taktik och upplägg med tjejerna igår och jag gläder mig till att se hur det genomförs. Känns som hundra år sen jag själv var på cykeltävling......Saknar det mkt. Hade jag kunnat vara bra utan att träna så enormt mkt som man måste, så hade jag säkert fortfarande cyklat. Men nu har jag bara inte tid till all träning, när jag både måste jobba och försöka mig på en filmkarriär.

Mamma fyler år idag. 60...jösses...time flies....Ska fira med familjen senare idag.

Och så har jag även samtalet med Preben innnan min final casting till "kloroform". Blir spännande att höra vad han har att säga.




Ja, så här kunde det se ut en gång i tiden....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se