torsdag 18 juni 2009

RobertPattinson

Säkert har ni, lixom jag, gått och förälskat er i och blivit totalt fascinerade av vampyrer efter att ha sett Twilight. Jag hade ju en bestämd mening om vampyrfilmer och vägrade se dem. Mina vänner i USA sa till mig att se Twilight, men icke. Men när jag sen kom hem till Sverige igen så bestämde sig jag och Tilina för att se den och nu har jag sett den 3ggr på typ....en månad eller nåt. SKITBRA!!! Försöker få Dust It att se den oxå, men han totalvägrar....I'll make him! I'm good!

Anyways, visste ni att läckerbiten Robert Pattinson både skriver och sjunger sina egna låtar? I scenen när Bella nästan dör är det hans låt som spelas i bakgrunden och det är han som sjunger. När dem sitter på det lilla mysiga cafét och han avslöjar för Bella att han kan höra andras tankar, då är det också honom man hör sjunga i bakgrunden. Och när han sitter vid pianot och spelar, det är minsann hans egen låt han spelar där. I nya Twilight filmen New Moon så är han även med i soundtracket. Jag gillar hans musik och hans röst skarpt. Lyssna:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se