tisdag 23 juni 2009

TheEvilEye

Började så smått igår och idag vaknade jag upp och hade såååå ont i ögat! Skulle jobbat idag, men ögat rinner hela tiden och så fort jag får det minsta lilla ljus på det, från en lampa eller utifrån så gör det svinont. Måste klara mig utan linser idag och se om det blir bättre.....ser ut som en ögoninflammation. Och jag har -6 på mina linser, så jag är nästan blind utan....så jag ska antagligen bara ligga på soffan och ha ont......
Usch, känns som att det är nånting hela tiden. Tror jag kilar ner till vårdcentralen nu och tar det där jäkla blodprovet.

Syns inte så bra på denna bilden, men man kan ana att det är liiite rött och att det är väldigt vattnigt....för, som sagt, det rinner KONSTANT!



Och ANNA! Om du läser detta, så REEEELAAAAX!!!!! Vi har styr på det! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se