måndag 29 juni 2009

EntertainmentNowToppatMedKeso

Käkar keso och myser i min Bik Bok sweat.


Nu sitter jag här efter träningen och kollar på Entertainment Now och käkar Keso. Hur sund är jag egentligen,haha!!! Och jag älskar Hollywood skvaller, så dagen kan inte bli bättre!!!!

Cyklade 75km idag. Blåste upp lite på slutet, men jag hade en ganska fin medvind på hemvägen,yaaaaay! Tiden gick väldigt fort på cykeln idag...var ett riktigt skönt pass. Fast jag inte sovit inatt...bara 1,5h i bilen när jag pausade på hemfärden. Ska träna igen senare....blir löpning, hopprep eller testcykel....antagligen hopprep..börjar bli riktigt grym nu ju! =)
Och imorrn ska jag springa med Daisy,tjohoo!!! Ska se om jag kan få henne att joina mig tidigt på morgonen, för jag har läkarbesök imorrn kl9 på morgonen. Har ju varit lite sjuk på sistone och har en känsla av att jag säkert saknar en massa i kroppen. Jag har slarvat med proteinet...har inte köpt protein på typ 2 månader...ajaj! Det är ju kroppens byggstenar, så det är ett BIIIIG NO NO! Ska köpa en burk på Rehab imorrn. Dags att bruka allvar! Och eftersom jag är vegetarian, så MÅSTE jag ta mitt protein.

Har beslutat mig för att NU FÅR DET FANIMEJ BLI ALLVAR AV DET HELA!!! Jag har ju filminspelning i september och måste vara i form till det. Nu har jag gjort det hela lite halvdant, tränat och käkat hyfsat sunt, men syndat lite då och då. Men NU blir det andra bullar. Nu måste jag vara stenhård mot mig själv och träna typ 2ggr/dag och verkligen INTE käka skit! Har ca 2 månader på mig nu och jag kan garantera att vi får se resultat! I GOT THE SPIRIT! Och Keso.....glöm för allt i världen inte Keso. Massvis med protein, lite fett och lite kolhydrater. Perfekt bantarmat=) Och så kan man använda det till typ ALLT! Vegetarisk lasagne med keso är mums. Keso blandat med äpple, nötter och kanel är en jättegod och sund efterrätt som många fitness människor käkar när dem deffar. Och ringlar man lite honung över så blir det ännu bättre....Keso med gurka och tomat är nam nam det med. Knäckebröd med keso....T.o.m keso och jordgubbar smakar mums fillibabba!!! PROVA!!!
Och så har jag ju mina Nutrilett barer och shakes när jag blir sugen på nåt gott. Och mandlar käkar jag också...fast inte för mkt, är ju mkt fett i dem.

Jaja...wish me luck!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se