lördag 27 juni 2009

Transformers2RevengeOfTheFallen



Innan jag såg Tranformers första gången, asså 1an, så var jag väldigt tveksam.....asså...transformers...ärligt. MEN! Efter 1an var jag ju totalsåld! Filmen har ALLT! Verkligen ALLT! Och så är den hilarious! Satt och snackade med en av mina vänner inom filmindustrin i L.A och han hade aldrig sett Transformers. Jag sa till honom att "it's HILARIOUS! U gotta see it!" och han hade aldrig hört någon beskriva filmen som hilarious, så nu var han ju tvungen att se den,haha! Men den är ju det. Asså, Shia, förutom att han är skitläcker, så är han sä jäkla rolig! Både på film och i verkliga livet när han ger intervjuer....Youtuba honom så ska ni se! =)

Transformers 2: Revenge Of The Fallen hade premiär 24juni och jag MÅSTE se den! Ska fråga syrrorna om dem vill se den nästa vecka.

Ska tilläggas att Megan Fox skulle kunna få mig att go lesbian.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se