söndag 14 juni 2009

SistaBeaSnack

Imorrn ska jag ringa Preben och ha ett sista snack med honom om Bea, innan jag sticker iväg till Strömstad om 2´veckor och gör en final casting. Blir spännande att höra vad han t´tyckte om mitt val av kläder och image till Bea. Jag har en ganska klar bild av henne....och det hoppas jag att han såg. Mer får ni veta imorrn efter snacken.

Team Svanesund gänget är här nu, alla ligger och sover, dem ska ju köra SM på kortbana imorrn. Jag ska dit och titta och även assistera storasyster Marion lite. Hon ska nämligen coacha tjejerna innan och under loppet. Blir spännande. Hoppas på Svanesunds vinst! =)

Nu väntar dock sängen. Tilina och Tilisha sover båda i min säng inatt...hela syskontrion samlad. ME LIKE! =)

Natt natt och sov fantastiskt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se