torsdag 25 juni 2009

DaisyBell

Ja, hon heter faktiskt så och hon är sååååå söööööt!!! Har inte haft riktig kontakt med Daisy på ett tag, men nu har vi fått upp kontakten igen,yaaaaay! Vi brukade tävla på cykel tillsammans och så har hon visst sparkat Tille i huvét när dem träffades första gången,haha=)
Nu har jag mer energi och ork att anstränga mig och vårda mina vänner. Hela mitt äventyr som jag är igång med nu och allt jag har gått igenom för att komma hit, allt jag upplever och upplevt har fått mig att inse vad som är viktigt och att allt bara handlar om att TA SIG TIIIIIID!!!!

Så, Daisy Bell, let's have some fun! Vi ska ut och springa snaaaart, du och jag! Ja, tänka sig, ännu en löparkompis! Ska ju igång och springa med Wenche nu igen ju. Och Daisy. Daisy, jag LÄÄÄÄNGTAR!!!!

Blir ni nyfikna så besök hennes blogg environ.blogg.se/

1 kommentar:

  1. Nemen SÖTA söta du! Jag blir ju rörd och generad här haha! Är så glad att vi tagit upp kontakten igen!! Som du sa, inget ont som inte för något gott med dig! Tisdag eller onsdag eller varför inte båda dagarna (?) passar mig perfekt att springa! Åh va bra med ett vampyr boktips!! Ska lätt kolla upp The House Of Night Novels så fort jag e klar me Twilight sagan! Vi kan nörda ihop tycker jag! Visst är det helt sjukt att man kan bli så besatt av en saga? Rena hysterin! Hade vilda disskussioner med min syrras dotter och hennes kompisar om twilight och dom är 11år. Haha! LYCKA TILL på dina auditions i helgen, break a leg! Kram kram!

    SvaraRadera

 


Resurser Blogglista.se