lördag 27 juni 2009

Audition

Har en otroligt viktig audition imorrn i Strömstad, så det enda jag ska göra nu och resten av kvällen är PREPARATION! På måndag har jag en annan audition uppe i Karlstad för en annan långfilm.

Sker fortfarande massor. Har fått en förfrågan om ännu en kortfilm i Falkenberg, får se vad som sker där och så fick jag en ny audition igår för ett filmprojekt som ska spelas in nu under sommaren. Dem vill ha mig på audition i STHLM 9juli kl 14.00. Men jag vet inte om jag kan. Jobbar den dagen. Plus att om det är obetalt och jag ska arbeta med det hela sommaren, så går jag miste om en massa pengar från jobb...och så blir det himlans svårt att få bytat väck alla mina vakter oxå....Så nope....går kanske på audition iaf, bara för att visa mig, men sen får jag se. Jag måste ju överleva också ju....så jag behöver pengarna jag arbetar ihop nu under sommaren......

Jaja...lyxproblem. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se