fredag 12 juni 2009

TinaTerminator

Brandon, ännu en underbar kille som bor på hostelet i L.A, spenderade sin tid kreativt en kväll och skapade detta lilla mästerverk=)

Ett,av mina många, smeknamn är Terminator.....Fattar inte riktigt varför. Jag som är så himlans snäll...Jag är tydligen kall. Har ett hjärta av sten. Kommer aldrig gifta mig...Det sa min kusin och mina systrar. Att jag aldrig kommer gifta mig och få barn. Tilisha sa att hon tror att jag blir lesbisk. WTF?!?! Vad är det för märkliga vibbar jag ger folk?! OCH! Mamma min kallade mig Hitler....HITLER! Vad sker...kanske borde jag tänka på vilket intryck jag ger, egentligen....Fresten så har vi redan en liten Hitler här hemma. Tilina vaknar upp som Morgon Monster, inget trevligt alls kan jag säga och på kvällarna, när det närmar sig 10tiden, så förvandlas hon till Mini Hitler. Stackars satan som gifter sig med henne.

1 kommentar:

  1. Hur ska detta gå med mitt sura morgonhumör, vi kommer att ta dö på varann på mornarna...hahah

    SvaraRadera

 


Resurser Blogglista.se