söndag 21 juni 2009

AdorableAnnaKeepsMeUpAllNight

Klockan är 2.30 på morgonen och jag och Anna är fortfarande uppe. Sitter i soffan i Tille's lägenhet och har precis sett klart En Geisha's Memoarer. Trodde aldrig jag skulle se den filmen, men det är en av Anna's favoriter, så jag blev lite nyfiken. Skitbra är den, verkligen. Den måste ses! Scenografin och kostymerna är fantastiska! Anna sa precis att extramaterialet är riktigt bra, så det ska jag kolla på imorrn. Jag är ett stort fan av extramaterial=) Såg även Revolutionary Road med Kate Winslet och Leonardo Dicaprio. Bästa filmparet EVER! Eller vänta nu.......Vampyrparet är ganska hett det med...=)

Anna är en av mina få vänner som jag verkligen kan diskutera film med. Hon låter ju lika passionerad som mig när hon snackar om det, LOVE IT!
Vi har proppat i oss så mkt tacosmat så det är inte ens roligt.....och godis...och nötter...och sparkling wine.....Jag är såååå proppad just nu....är nästan lite äckligt...måste ut och springa imorrn...

Nu ska vi sova. Anna sover över, yaaaay!!!!

NATT NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se