onsdag 17 juni 2009

BlondinBella


Jag ska vara ärlig och erkänna att jag, utan någon egentlig anledning, tidigare inte alls var särskilt förtjust i Blondinbella. Men nu, diggar jag henne som fasen!
Läser hennes blogg varje dag och jag tycker det är fantastiskt spännande att följa en så ung tjej som siktar högt och står för den hon är. Jag tror inte jag har fel när jag skriver att Blondinbella påverkar otroligt många tjejer runtom i vårt avlånga land och att det är många tjejer som ser upp till henne för att hon uppnått så mkt. Detta kändisskap som hon nu har tycker jag att hon hanterar alldeles förträffligt. Hon bjuder på sig själv och försöker inte vara perfekt och hålla en totalt slipad fasad utåtsett. Minns ni t.ex när hon la ut den osminkade bilden på sig själv där hon hade acne utslag? Jäkligt modigt av en tonårstjej. Yes, hon har uppnått mkt och kommer säkert uppnå ännu mer. Hon lever sin dröm och jag hyser stor respekt för alla som vågar följa sina drömmar och inte står i vägen för sig själv. Men, på trots av allt detta så visar Blondinbella att hon faktiskt bara är mänsklig och detta är jag säker på hjälper jättemånga unga tjejer som kämpar med komplex oxh ångesttankar varje dag.
Idag bloggade hon om viktnoja och avslöjade att hon själv gått upp 5kg sen förra sommaren, men att hon faktiskt aldrig haft det bättre med sig själv och sin kropp. U GO GIRL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se