torsdag 25 juni 2009

I'mHurt&LovingIt


Tillbaks efter ännu en låååång dag på set. Idag har vi blivit rejält skadade och massa ont har hänt.....hehe.....
Såg ett fruktansvärt häftigt stunt när en av stuntmännen skulle krascha en bil!!! Nu vill jag ta en stuntutbildning. Såg att dem annonserade om en stuntutbildning för tjejer i Ystad, på Filmcafé och jag tänkte anmäla mig, var nog för ca 1 månad sen, men jag måste ju jobba också så det kunde jag inte. Men nu ska jag fasiken kolla upp det!

Pratade lite med Danny Glover idag. Han är så härlig! Och han hälsar på alla och har verkligen fötterna nere på jorden=)

Om några dagar lägger jag upp en massa bilder från inspelningen!!! =)

Mellan tagningarna har jag förberett min audition för rollen som Bea....är ju mkt väntetid på set.

nu ska jag duscha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se