lördag 29 augusti 2009


Vet Att Jag Inte Borde Men Jag Kan Inte Låta Bli!!!! Har hittat den coolaste tunna kavajen på H&M. Oversized i svart som skulle passa skitbra till min outfit på release festen ikväll....Åååhhh....WHAT 2 DO?!?! Måste spara pengar, får ju typ ingen lön som helst i september, för Bik Bok har inga lediga vakter....Och så ska jag till L.A ju...Jag får nog fan skita i den....Men JAG VILL JU HA DEN!

jaja...lyx problem. Vaknade alldeles för sent idag, typ 9.30. ÅNGEST! Ska ner och köra ett pass på testcykeln nu tänkte jag, sen ska jag käka och köpa snacks till vår lilla förfest ikväll innan jag beger mig in till KBH för att mötas upp med resten av gänget.

Syrrans kille och hans band släpper ju album 31 augusti och det firas rejält ikväll med giga release fest på Jolene Bar i KBH. I'm excited!

Tjecka in Factory45 här och här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se