torsdag 27 augusti 2009

BohoBusker



Fick bl.a Boho Busker på min palett på acting skolan i L.A. Älskar stilen! Älskar L.A för boho stilen (bl.a,såklart). L.A är en ganska missförstådd stad vad gäller mode. Alla tänker Prada och uptight tråkigt jävla fyrkantsmode. Men L.A är faktiskt mer av en boho stad där det mixas (av den lilla trendskaran som finns där, USA är ju inte direkt känt för deras goda stil precis) vilt av bohem, vintage och märkesvaror. Det är typ beachbrud möter boho och I LOVE IT!!!

Detta snackar Rachel Zoe bl.a om i hennes show, om L.A som missuppfattad modestad. Mkt av modet har flyttat från New York till L.A och personligt så älskar jag L.A stilen. Jag saknar vädret som gör att jag varje dag kan slänga på mig ett oversized linne och använda som en kórt klänning tillsammans med mina cowboyboots, solbrillor, min hatt och en massa armband. Total Boho! =)

Anyhow, nu ska jag och syrran hoppa i säng. ska upp och träna tidigt imorrn!!!

NATTI! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se