söndag 30 augusti 2009

GotAnIdea!

Ok. So. Jag har precis kommit på värsta grejen! Väldigt smart faktiskt.Om jag får säga det själv. Inget nytt för dem flesta säkert, men för mig som typ kan rankas som en shopaholic så är det ett giga framsteg! TRO MIG!!!

Minns ni mitt inlägg för nån dag sen om den där jäkla H&M kavajen som jag bara MÅSTE HA! Nåväl. Igår när jag var på Fields, innan vi mötte upp i butiken för förfest, så stack jag inom H&M Trend och provade allt det som jag hängt till sidan på H&M i Malmö. Och jag hade inte lust att köpa ett enda av plaggen!!!! How COOL AM I!!! Precis! Så, jag har kommit på att det är det jag ska göra. Hittar jag något som jag känner att jag inte kan leva utan, så hänger jag det till sidan, antingen hämtar jag det inte för att min kärlek vid första ögonkastet har lagt sig och jag insett att det hela bara var en intensiv fling som varade i typ 12h, eller så åker jag in dit igen och provar det och kanske inser att nähä...det var inte så jäkla hypat på mig ändå. Istället för att köpa det med en gång och inte ens bry mig om att lämna tillbaka det förräns det gått typ 32 månader och jag inser att prismärket fortfarande hänger på och det är ganska för sent att returnera nu.

Bra va? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se