söndag 30 augusti 2009

MyAlmost30Day







Hittade nyss dessa bilder från min f-dag på Tille's blogg. Fan, jag vill ha min laddare!!!!!!!!

Hade jättemysigt. Verkligen. jag hade pajtema, eftersom jag LÖÖÖV pajer! Så jag hade slavat i köket hela dagen och gjort 3 olika pajer; köttfärspaj, lax- och broccolipaj och Italiensk paj. Till det gjorde jag 2 giga sallader med spenat, ruccola, rostade cashew och pinje-nötter, avokado, cocktailtomater, croutoner, groddar och en god hemmagjord senapsdressing till det, toppat med parmesanost. SÅ JÄKLA GOTT!!!
Till efterrätt gjorde jag (Tilina fick tjecka så det blev rätt fluffighet och allt sånt) en lyxig vit chokladmousse som jag toppade med björnbär, hallon och mandelflarn.

It was perfect!

mitt lilla attempt att supa bort min nästan-30-dag funkade inte så värst bra. Jag var alldeles för nykter hela kvällen, men det var mys=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se