söndag 30 augusti 2009

HaveIToldU'BoutMyDreamTeam?

Here it is. När jag en dag har mitt mansion i Sunny California så kommer jag dela det med dessa underbara varelser:






Har alltid velat ha en mops. Ända sen första gången jag såg dem när jag var liten och körde mtb i skogen. Kom en gammal tant gåendes med typ 5 st i koppel och det var love at first sight och förälskelsen har bara växt...vuxit..va fan säger man egentligen?! Anyhow....I'm still madly in love! En mops blir verkligen som en hängiven familjemedlem som följer en överallt och tycker om att busa. När man skaffat sig en mops kan man förvänta sig att alltid ha sällskap i soffan, i sängen, inne på toaletten..u name it. En mops lämnar dig aldrig ensam.

En Engelsk Mastiff (eller amerikansk, ser båda förteckningarna på den överallt) vill jag också ha. I LIKE 'EM BIIIG!!! Och dem är så fina! Det är den hunden ni ser som typ står upp i knät på damen som sitter i stolen. It's HUUUGE!!! Och sååå söööt!

Chow Chow behöver jag ju inte säga så mkt. Det är ju en liten bamsebjörn som jag bara måste ha.

En Engelsk Bulldog har alltid ingått i mitt lilla Dream Team och jag kan inte vänta tills jag har en liten tjock köttbulle att mysa med i soffan på kvällarna=)

Den stora svart och vita NewFoundland'aren kallas ju för världens snällaste hund och är, på trots av storleken, en prima nybörjarhund. I WANT IT!!!

Jepp.

Dream Team.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se