torsdag 13 augusti 2009

IDidGood!

Idag ringde tjejen som intervjuade mig i tisdags för ett jobb i Köpenhamn. Goda nyheter! Dem är väldigt intresserade och dem vill att jag ska träffa deras Country Manager när han är tillbaka från semester. YAAAAY!!!

Jag avslöjar inte vad jag sökt till ännu, men tids nog och förhoppningsvis i samband med riktigt goda nyheter så ska jag låta er veta.

Jag kan säga som så mkt att det är ett väldigt framgångsrikt och ständigt växande företag och i snitt öppnar dem 1 butik var 14de dag!!! SICK!!! Dem har ej känt av finanskrisen, så det går alltså riktigt bra för dem. Dem har alltså råd att investera i folk dem anser vara goda kandidater för deras företag och om dem verkligen vill ha in en i företaget, så skapar dem en ställning som passar ens profil så man kommer in. Jag kryssar fingrarna och hoppas på att jag går hela vägen....Jag behöver verkligen ett jobb nu.

Önska mig lycka till!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se