måndag 31 augusti 2009

1stStepCHECK!


Dessa headshots valde jag att faxa in. Ville egentligen faxa in en till, men orkar inte få över den på datan just nu.



Har precis faxat in resumé, headshots och ansökan till Stella Adler i L.A. Nu väntar både jag och Elin på svar så vi kan gå vidare i processen och få lån beviljat av CSN, så vi sedan kan ta oss till Amerikanska ambassaden i STHL och ansöka om visum.

Har sett att där är 2 olika visum som kan vara aktuella, M1 visum och F1 visum. F1 verkar bättre, men just nu ser det ut som att Stella Adler är i processen till att få lov att ge ut F1 visum, så just nu tror jag bara att man kan få M1. MEN! Om man får ett M1 visum så får man INTE lov att omvandla det till ett F1....så nu har jag mailat Alex, som hjälper oss på Stella Adler, och frågat vad dealen är med alla dessa visum. Skillnader osv.

OM allt går som det ska så ska vi börja på Stella Adler 4/1-10. Om tiden ej räcker till för oss för att få ordnat allt så ska vi börja i mars 2010. Så either way är det ganska snart.

Nähä, nu har jag degat i soffan alldeles för länge så nu ska jag till gymmet och svettas lite!

LATER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se