måndag 17 augusti 2009

SoakedInSweat



Har precis kommit hem från gymmet. Idag körde jag helt annorlunda övningar än vad jag gjorde förra veckan. När jag tränar i L.A med min PT Mauricio så kör han olika övningar med mig varje gång, så det blir varierat och man utmanar kroppen hela tiden. Här hemma när jag tränar självså är det svårt att komma på nya saker hela tiden, men jag gör så gott jag kan. Alla styrkeövningar idag gjorde jag annorlunda, tränade även andra muskelgrupper än jag gjorde förra veckan och idag tog jag även 1h på crosstrainern istället för på löpbandet. HÄRLIGT!!!!

Nu siter jag här,dyngsur av svett och ska hoppa i duschen, sen ska jag läsa klart Twilight och sen ska jag arbeta med manuset till Sensommar. Bara 2 veckor kvar till inspelning nu.....Börjar bli nervös......Men gläder mig!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se