måndag 17 augusti 2009

CanUCIt

Igår kom Rene och hennes familj på besök och det första hon säger är:

Rene- "Hur mår du, Tina?"

Jag- "Bra, tack! Själv?"

Rene- "Du har gått ner så mkt i vikt..."

Jag- "Kan du SE det?!?! Jag trodde inte att det syntes så tydligt!" (totalt glad
var jag också,haha!

Rene- "Jo, det syns jättemycket. Därför jag frågade hur du mår,för att du gått ner i
vikt."



Så gissa om jag är glad!!!! Ännu en som påpekar det, så nu vet jag verkligen att allt mitt hårda arbete lönar sig,yaaaaaay!!! Blir så glad! Folk, som min familj, som är omkring mig hela tiden ser det inte lika tydligt som andra gör som inte sett mig på ett tag, så det är skönt att ibland få den där lilla komplimangen som gör att man vet att det inte är förgäves och att man orkar och giter hålla ut liiiiite till.

Nähä...nu ska jag duscha!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se