fredag 21 augusti 2009

MajaROOOOX!




Tilina tig den bärbara med sig och där ligger alla bilder från min f-dag och från den fantastiska konserten med The Sounds igår. Så ni får bilder på söndag!

Konserten var totalt fucking amazing!!! Som alltid! Fjärde gången jag ser The Sounds live och dem har minsann aldrig disappointat! =) Maja har sån otroligt grym attityd och är bara definitionen av en rock chick! ASCOOOOL!!! Hennes röst är raspig, hes och underbar. Hon är typ det läckraste som finns! Tro mig, killar som tjejer blir totalt heta på henne när hon står på scen,haha! Bandet röker, dricker vin och öl och blir löjligt intima med varandra på scen och bjuder på hits efter hits...What's not to like?! Och Maja....damn, girl....She's the shit! Maja bjuder på action non stop och det är freakin' hot! Just ja, grabben som spelar keyboard och gitarr är ganska fin han med=) Men först och främst, löjligt bra låtar!!!! The Sounds hade deras första spelning 1999, för 10 år sen och har i år turnerat med No Doubt i USA. Dem erövrar.

Syndade igår. Tilina insisterade på att man skulle smaka Langos och nåt annat degigt som var överdröst med kanelsocker....Sen blev det visst ett ungerskt bakverk oxå. Malmöfestivalen har aldrig varit min grej. Går bara dit för at se konserterna. Resten skippar jag gärna.

Men igår var återigen högsta mysfaktor med systrarna mina. Don't know what I'd do without 'em.....Dem är underbara och dem är MINA!!!! MOOOOAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se