fredag 28 augusti 2009

ItBurns


Kan inte tjecka fb nu när syrran har den bärbara, men som tur är så kan jag tjecka den litegrann på mailen och där fick jag precis veta av Gary Bear att det är ca 42gr varmt i L.A nu om dagarna. JÖSSES!!! Längtar sååå mkt tills jag återigen befinner mig på Californisk mark...kan man säga så...californisk....anyhow! Igår var det så kvavt i huset så det var nästan omöjligt att somna. Idag är det varmt, men typ bara hälften så varmt som i L.A. Molnen är framme dock, men det osar lite åska. I LOVE ÅSKA!!!

Anyway, mkt babbel om ingenting. Har precis njutit en god frukost, havregryn och allt det där sunda igen såklart, samtidigt som jag sett Alfie med Jude Law. Cool film, skriver mer om den senare. Nu måste jag säga bye bye till Dust It på twitter och sen väntar ännu ett pass på gymmet. I'm getting FIT!!! YAAAAY!!!!

C Ya Later!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se