måndag 24 augusti 2009

Bacon&Cheese




Jag har alldeles nyss gjort Bacon & Cheese Muffins till pappa och alla andra i familjen (är vegetarian, så jag käkar inga. Fast jag smakade utan bacon och dem är MUMS!). Hittade ett GI-recept på muffins och det passade ju alldeles utmärkt eftersom jag fått pappa att leva efter GI och nu har han gått ner 6kg. HOW COOL AM I!!!! =)

Ägg, vispgrädde, bacon och ost är allt som behövs. Ett fantastiskt gott mellanmål!

Imorgon ska jag göra plättar, utan mjöl=)

Nu ska jag och Tilina se Sova med Fienden. Hon har inte sett den. Hur märkligt är inte det?!

2 kommentarer:

  1. Kommer du ihåg att jag tyckte det var konstigt att du inte sett den filmen, såg den för....säkert 5te ggn i sommras med Anneli...jag gillar den...eller jag gillar den för att jag vet inte...jag bara gör det...å du gay metoden...mohahah

    SvaraRadera
  2. Jag har ju inte fattat vilken film du snackat om, har ju sett denna typ 1 miljon ggr! Fan vad du suger på att förklara!!! ;-)

    Gay metoden ROX!

    SvaraRadera

 


Resurser Blogglista.se