söndag 9 augusti 2009



Har precis kommit hem efter en riktigt mysig kväll i KBH med syrran. Stängde butiken tillsammans, sen gjorde vi oss klara i butiken, sminkade oss, bytte skor, fixade håret och begav oss in till indre by där vi käkade falafel på på Rådhusplatsen i strålande solsken. Efter det köpte vi lite smått och gott på 7-Eleven och bara vandrade runt lite. Sen blev det bio med heta Ashton Kutcher och sen begav vi oss iväg för att mötas upp med lite annat folk. Men eftersom jag ska jobba imorrn så fick jag bege mig hemåt lite tidigare.

Allt som allt;en underbar kväll. Syndade gjorde jag. Käkade godis och popcorn, är totalt stuffed nu, så nästa njutardah blir först nästa lördag igen, hemma hos Tille=)

Nu ska jag ringa syrran och se till att hon kommit hem safe and sound.

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se