tisdag 4 augusti 2009

BackInBlack



Tillbaka från jobb i KBH. Har varit på lager hela dagen och fixat och donat. Blev superfint! Är himlans nöjd om jag får säga det själv=) Tilisha ska ha STORT tack för att hon hjälpte mig på lager idag och Tilina hjälpte mig igår på hennes lediga dag så hon ska oxå ha ett GIGA tack!!!! =) Älskar systrarna mina såååååå!!!!!!

Idag är jag totalt svartklädd. Svarta lackleggings (yes, jag älskar mina lackleggings) och svart lite längre basic tröja från Bik Bok.

Imorrn har jag ledigt och jag, Tilina och Tilisha ska spendera hela dagen inne i KBH och gå på vintage och second hand jakt!!! Yaaaaay!!! Och så ska vi käka nachostallrik på Café Kys, ta en smoothie på The LivingRoom och avsluta med middag på Café Zirup. Allt detta toppas antagligen med bio på kvällen, hoppas på Transformers 2.

Nu ska jag glo på tv, slappa och sen väntar sängen. Blir tidig träning med Tilina imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se