söndag 2 augusti 2009

HyggeHosJonte&Tille



Jag och Tilina tog med mamma och pappa in till KBH før att se avslutningen på Post Danmark Runt. Fjærde året i rad jag ser det...eller kanske 3dje...whatever. Alltid lika kul och alltid lika spænnande. I år hoppades jag på att Fuglsang skulle vinna, mest før att det hade varit sensationellt med tanke på att det i såfall hade varit førsta gången som någon førsvarar sin titel. Och vad hænde? Grabben cyklade hem segern! Coolt!

Nu sitter vi hemma hos Tille och Jonathan och har precis kækat middag, jættegott, och nu væntar vi på Tilina's yummie desert! MUMS! Idag ær njutardag! Før både pappa och mig!

Træffade æven Tage idag. Riktigt kuuuul!!! Var alldeles før længesen.

Har precis sett prisutdelningen på sim-vm. Fantastiskt att Alshammar lyckades ta revansch idag med sitt silver!

Och Baby har f-dag idag! Ønskar så att jag kunde vara dær och gøra svenska pannkakor till honom....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se