onsdag 5 augusti 2009

BästaDagenEver!

Nu är jag och syrrorna hemma efter en fantasrisk dag i KBH!

Vi har vintage shoppat och fyndat en hel del. Jag köpte bara en Harley Davidson t shirt som jag letat efter, men dem andra två lättade på plånboken ganska mkt=)

Vi såg René från Aqua sitta på Dalle Valle och när vi njöt av en smoothie på The LivingRoom så såg vi att även tjejerna från AnyWho.dk var där och myste. Dem kopplade antagligen av efter eller på väg till en av dem många modeshows dem alldeles säkert ska besöka nu under Copenhagen Fashionweek.

Kvällen avslutades med läcker mat på Café Kys och sen drog vi i biografen och såg The Hangover. Fy för sören den var rolig! Vi skrattade så vi grät. Helt säkert en av årets bästa komedier! Jag brukar vara tveksam till den sortens filmer och det är absolut inget jag betalar för att se i biografen, men denna hade jag hört en hel del bra om och vi var alla lite nyfikna, så vi tog chansen. Och vi blev inte besvikna! En perfekt avslutning på en perfekt dag!

Bilder kommer imorrn!

Nu ska jag sova.

Natt natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se