lördag 15 augusti 2009

Surfin'TheCrimsonWave



Jepp. Så vart där tydligen en fullt naturlig förkaring till mitt magonda denna veckan. Fast jag trodde att det skulle dröja lidt ännu ju. Looks like I'm surfin' the Crimson Wave, som Alicia Silverstone sa i Clueless (en av mina aboluta favoritfilmer btw!).

Brukar aldrig h smärtor, men ibland får jag det först dagen. Och idag är en sån ibland-dag. Har hört och själv upplevt att motion och rörelse (om man inte har så ont så man inte kan stå upp såklart) ska linda det onda, så nu när jag inte hade så ont så jag trodde att jag skulle avlida, så stack jag till gymmet och gick lite på löpbandet. Regnar ute, så det fick bli inne. Normalt springer jag ca 1h på löpbandet, men idag gick ch sprang jag växlande i bara 45min och det hjälpte just då iaf...för då gör man ju nåt och ligger inte bara och tänker på hur ont det gör och kvider hela tiden. Körde lite lätt styrka oxå.

Nu ska jag duscha och ta en ipren, för nu gör det ont igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se