onsdag 26 augusti 2009

JumpRight2It

Sov lite för länge idag. Jag och Tilina vaknade kl. 04.30 av att jag sparkade henne på gumpen,haha! sen var vi totalt vakna och låg och snackade och skrattade till klockan var 06.30. Jag tänkte gå upp och se en film, men somnade igen och så sov vi till kl. 10.00. Nu har vi precis käkat frukost, samtidigt som vi sett lite av Den engelska patienten. Ska se klart den senare idag.

Min frukost bestod av 1,5dl lättfil med 1dl osötad musli och mandlar. Ett knäckebröd med keso och örtte med ren lönnsirap. Tog även ett glas Berocca så jag får i mig alla vitaminer för dagen.

När man mest levt på flytande föda så länge som jag gjort så ska man långsamt vänja magen vid att äta fast föda igen så man inte riskerar tarmvred osv. Ska tydligen käka apelsiner, men det pallar jag inte. Så jag har bara börjat käka som vanlig igen, men jag kan märka att magen gör lite uppror. Just nu sitter jag med lite magont och den kurrar och har sig, men det går ju över i sinom tid. Men fy för sören vad underbart att njuta av en riktig frukost!!!!

Nu ska jag göra mig klar för gymmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se