söndag 30 augusti 2009

NoRest4TheWicked


Øverskriften ær direkt taget från något som Heather, en cool tjej på hostelet i L.A, skrev på Gary Bear's FB før nån vecka sen. Passar ganska bra in på idag.

Klockan ær snart 6 på morgonen. Jag och syrran kom hem till hennes lægenhet kl 3.30, lagom trøtta efter en kul kvæll. Lugn kvæll før min del. Blev lite vin, ett glas memosa och ett glas vodka blandat med något annat gott. Så en ganska torr kvæll , kan man sæga. Men kul hade jag!

Release festen var riktigt bra. Factory45 rockade skiten ur stællet!!! Dessa grabbar ær menade før dem stora scenerna! U'll c!!!!! Efter lite drama på Jolene Bar, så gic vi vidare med bandet och en massa andra till ett annat stælle i KBH, men Aorable Anna, jag och Tille blev inte længe. Gillade inte stællet och så kunde man ju knappt se varandra før all røk, førfærligt, så vi stack till McDonalds på Nørreport och sunkade med hamburgare och pommes. Jag hade min njutardag, så jag NJØØØØØT!

Nu har jag precis sett And Along Came Polly, eller vad den nu heter, med Jennifer Aniston. Riktigt kul. Nu ska jag sova typ 1h innan jag beger mig till SWE igen.

Øgat børjade klia som fan, tror jag fick mascara i det, så nu har sminket åkt av och jag ska ta en liten lur.

Fresten, har fått en ny medlem i E09 familjen, næmligen G-Spot. WELCOME!!!! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se