torsdag 13 augusti 2009

Tripping



Ok...så.....För 2800sek kommer man till Venezuela. För 4200sek kommer man till Indien. För 5600sek kommer man till Tokyo.

Asså, det är ju hur biliigt som helst att resa idag ju!!!! Jag vill resa så mkt som möjligt och se och uppleva världen! Det är det som gör livet. Alla våra upplevelser. Jag vill inte nöja mig med att ha sett L.A, Sri Lanka (var så längesen, så måste dit igen), Italien och alla andra europeiska länder man besökt, Kina, Thailand....Jag vill se ALLT! Jag vill till Vietnamn, Tokyo, Indien, Indiska Oceanien, Nya Zeeland, Kenya.......Jag VILL!!!!

Har ju sökt arbete nu. Dags att ta tag i mitt liv. När jag betalat alla mina skulder (har en liten hög) så ska jag skaffa lägenhet och semestra i olika delar av världen...SPÄNNANDE delar av världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se