onsdag 12 augusti 2009

I'mBack&VeryMuchAlive

Yep. Efter ett par dagars tystnad så är jag nu tillbaka.

Summa sumarium: Jag kraschade pappas lilla bil i måndags. Jag märkte att mitt gym i L.A har tagit pengar från mitt konto ända sedan jag kom tillbaka till Sverige. OCH jag fick en intervju på Aldo som jag var på igår.

Så, mkt har hänt under bara 2 dagar.

Bilen går kanske inte att laga, vet inte helt ännu. Jag måste ge pappa pengar, så nu försvinner ännu mer av sparpengarna till USA. What to do...

Intervjun gick fint. Dem har inga speciella lediga ställningar, men om dem gillar en och vill ha in en i företaget, så skapar dem en ställning till en som passar ens profil, så det är det jag hoppas på just nu. Håll tummarna för mig!!!!

Jag ringde L.A fitness och snackade med Smerky och nu ska han ha mina bankutdrag så jag kan få mina pengar tillbaka. Handlar säkert om ca 7000sek, och just nu är det välbehövliga (kan man säga så...?) pengar....

Idag är jag sjuk...magont...nåt som går på arbete antagligen, så jag stannar hemma från jobb. Ska arbeta lite på filmmanuset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se