måndag 3 augusti 2009

Success!!!

Jajamensan. Nu börjar komplimangerna komma. Senast idag var det en tjej som frågade om jag inte gått ner i vikt. Hon tyckte att hon kunde se det på mitt ansikte och mina armar. Och en annan sa att det syntes på mina ben. YAAAAAY ME!!! =)

Inte för att det är komplimangerna och kommentarerna som är det viktiga, för det är ju för min egen skull jag gör detta, men det är alltid rart att få höra det från någon utan att man själv påpekat något, för då vet man att allt hårt slit och alla "uppoffringar" man gör ger resultat och att allt inte är förgäves. För det är fan inte kul när man kämpar och kämpar och man inget resultat ser.

Nu blir jag ju ännu mer motiverad att fortsätta kämpa och hålla min sunda linje.

I'm happy....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se