torsdag 17 september 2009

What'sOnMyHead

Jag har nu suttit och letat inspiration inför min kommande klippning, som förhoppningsvis inte dröjer alltför länge..fastän både Peter och Emma är uppbokade typ hela året ut..men jag står på väntelista och hoppas på avbokningar=)

Jag känner att det är dags för en förändring, så jag kommer nog göra en ganska drastisk klippning.

Dessa frisyrer är min inspration till förändring. Därmed inte sagt att jag definitivt klipper mig precis likadant som en utav dem, men dem ligger alla till grund för den typ av frisyr jag vill ha nu....sån som jag vill uttrycka mig. Sen kommer jag såkart låta Peter eller Emma göra det dem har lust till och tycker passar mig. Säkert är iaf att jag vill ha nåt kortare rockigt nu=)
Kika och kanske låt dig själv inspireras till ett nytt klipp:












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se