söndag 20 september 2009

SweetSunday


Som jag nämnt tidigare, så är ju söndagar min favoritdag på hela veckan. Det är bara ren och skär mys på högsta nivå och I LOVE IT!

Har precis kommit hem efter 2h på cykeln med pappa. Vädret är fantastiskt idag! Nu har jag druckit en shake. Ska ju normalt ta min protein shake efter varje träningspass, men jag har glömt att köpa en till proteinburk på Rehab, så jag fick göra en egen liten mix bestående av havremjölk, banan, jordgubbar, lite jordnötssmör och några mandlar. Blev MUMS kan jag lova!

Nu är jag mätt och belåten och ska sjunka ner i bubbelbadet innan jag ska luncha med mor och far min. Idag är ju även min njutardag, så jag tror att jag ska kila över till videobutiken och köpa lite godis..faktiskt=)

Skulle ju egentligen vilat idag oxå, men när pappa frågade om jag ville hänga med ut och jag såg hur strålande vädret var, plus att dem igår sa att fr.o.m imorrn blir vädret ostadigt, så kunde jag inte annat än dra på mig cykelkläderna och ge mig ut och trampa=)

Fresten, vi gör nog en roadtrip till San Francisco och Portland när vi är i L.A. YAAAAAAAY!!!!

Anyhow, hoppas ni njuter söndagen lika mkt som jag gör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se