söndag 20 september 2009

IKnowWho'sGonnaDecorateMyHouse

Jajamensan! Har precis kommit hem från en liten blixtvisit hos min älskade storasyster Wenche och Håkan. Dem är i full gång med att göra om i deras lilla hus och idag fick jag ett smakprov på hur lyan kommer se ut när det står klart.

Deras vardagsrum är klart och jag måste säga WOOOOOW!!! Det är typ nåt av det snyggaste jag sett! Gammaldags och rått blandat med stilrent modernt. Jag vill typ BO där! Mitt i deras vardagsrum! Jag sover gärna på deras tjusiga shit-vilket-kap-matta och ser på deras jösses-vilken-giga-TV!!! Tror ni jag får det...? Hahaha!! =)

När jag köper mitt eget hus, så vet jag precis vem som ska få inreda det! Jag behöver inte anlita en världsberömd inredningsarkirekt som används av alla i Hollywood. Jag har ju syrran min, som tydligen är helt fantastisk på det där med inredning! Jag är vilt imponerad!! Så kan vi gå där och mysa och se hur mitt hus växer fram till det mysigaste stället ever! Då har jag, förhoppningsvis, en karriär som heter duga, så jag har köpt huset mitt i L.A och kan betala syrrans flygbiljett så hon kan komma över och hjälpa mig med huset,hahaha! Vad tycks, syster? ;-)

Ska dit senare i veckan och ta lite bilder så ni får se =)

SKIIIITSNYGGT, SIS!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se