lördag 19 september 2009

ObsessedWithKardashian




Här på det sista har jag blivit totalt besatt av Kim Kardashian!

Inte bara för att hon är otroligt vacker och för att hon har en självdistans som heter duga! Men även för att hon totalt förändrat min syn på vad som kan vara snyggt, vackert, läckert och sexiht. Innan tyckte jag att smal som en sticka á la Nicole Richie var det enda superheta idealet out there. Nu har jag cravings efter en kropp á la Kim! Hon är kurvig och skithet! Visst, hon arbetar hårt för att ha den kroppen hon har, men hon sliter inte på gymmet för att bli pinnsmal och hon svälter inte sig själv. Hon arbetar med det hon har, ser till att hon inte har några ohälsosamma extrakilon att bära på och tonar sin kropp så hennes kurvor visar sig från den bästa sidan. Hennes bikinikropp är TO DIE FOR!!!! Och nyligen röstades hon även fram som den sexigaste i en bikini i People Magazine. Kate Winslet toppade listan som bäst klädda på röda mattan.
Kul att en tjej som Kim, med kurvor och som faktiskt ser fantastisk ut i en bikini, kniper titeln som Best Bikini Body =)




Jag följer henne på Twitter och har gjort så ända sen jag skaffade Twitter. Jag skrattade ihjäl mig när hon twitpiccade denna bilden på sig själv:

Hahaha...tjejen har självdistans!

Och när en kille från nåt magasin fångar henne på en flygplats eller vad det nu är och frågar henne vad hon tycker om Eminem's påhopp om att hon har en stor behind, så svarar hon lugnt: "What else is new...?". Hon har även sagt att hon tycker att Eminem's musikvideo är rolig och har humor. I LIKE IT!

Jag är själv en tjej med kurvor och har länge tyckt att detta varit i vägen för mig och jag har hatat det. Men nu har jag ändrat inställning. Vet inte helt när och hur det hände, men plötsligt tyckte jag faktiskt att jag var ganska ok i alla fall. Jag behöver inte hetsbanta och bli smal som en sticka. Det har jag gjort riktigt ordentligt för några år sen och då mådde jag inte bra. Nä, nu har jag istället börjat käka var tredje timme för att hålla förbränningen igång och tränar 1-2h 6 dagar / vecka för att istället tona kroppen och bli mer fast. Jag ska såklart bli av med överflödigt underhudsfett, men jag siktar inte längre på att bli pinnsmal. Vi har alla olika kropper och det gäller bara att utnyttja det vi har på bästa sätt.

Så nu jobbar jag stenhårt på Beach Body 2010 och jag vet att jag kommer lyckas!!! =)

Om ni, som jag, gillar Kim, så kika in på hennes hemsida här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se