torsdag 17 september 2009

IDoBellieveIAm

Sitter här med magont och huvudvärk och är trött som faaaan. Katten och jag har skedat, igen....Jäkla kelgris asså...men mysigt är det=) Hahaha...Katten är den enda jag har skedat med på typ 2 år.....Om man nu inte räknar med alla mina små erövringar under min "shit-jag-kan-inte-fatta-att-jag-är-singel!-Nu-ska-jag-lämna-hjärnan-och-samvetet-hemma-och-beté-mig-som-en-kaotisk-liten-skit"-period som jag hade direkt efter att det tog slut med Niclas....haha...ljuva tider det. Det enda ludna som varit i närheten av mig på sista är Katten....innan dess har faktiskt INGET ludet varit i närheten av mig....Cykelgrabbar är typ som vaxdockor ju...Me likey,haha=)

Anyhow....jobb väntar imorrn...det var inte igår. Skönt som satan ska det bli att lämna huset. Känns som jag vuxit fast i soffan på sista. Fast jag tränar varje dag, så lite kommer jag ut ju,hihi...=) Idag styketränade jag 30min och stod på steppen 1h. Rejält svettig blev jag. LOVING IT!

Anyhow nr 2; Alex skickar våra papper från USA idag så vi har dem antagligen nästa vecka, så vi kan skicka in till CSN och sedan kontakta ambassaden i STHLM för en tid så vi kan fixa visum och all den där skiten. Fy fan vad jag svär mkt i detta inlägget.....(?) Jaja....nu ska jag iaf sova.

orkar inte hålla ögonen öppna nå'mer...

Sleep tight guys!

Fresten, om ni youtubar "singer songwriter" så hittar ni en massa bra talanger som bara väntar på att bli upptäckta:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se