söndag 6 september 2009

KatharineMcPheeGoesBlond

WOW! säger jag bara! Katharine McPhee från American Idol har ju haft hennes långa mörka lockar som trademark ända sen hon blev känd med hela världen, men nu har hon asså klippt av sig sitt långa hår OCH färgat det blont!

Jag tycker det ser helt fantastiskt ut på henne! Hon var ju löjligt vacker i hennes mörka lockar, men jag gillar hennes tuffa nya look mkt mer. Nu ser hon inte ut som en i mängden av alla dem där söta helylle tjejerna. Friskt vågat!

Inte bara har on ändrat stil , hon har också gått ner väldigt mkt i vikt sen American Idol. Hon har definitivt inte blivit för tunn. Hon ser fin och tonad ut. I like it!

Victoria Beckham och Rihanna ser båda mkt coolare och bättre ut i sina tuffa korta frisyrer än vad dem gjorde i deras långa lockar......Hmmm...ska man...Jag har ju haft hyfsat kort hår för typ 2 eller 3 år sen och alla tycker ju att det är den bästa frisyren jag nånsin haft och att jag ska klippa mig så igen....jag är lite sugen på det...men samtidigt vill jag gärna prova afrot....WHAT TO DO?!?!?!

Man blir själv totalt sugen på att göra nåt drastiskt när man ser sånt här, eller hur....

BEFORE:



AFTER:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se