lördag 19 september 2009

IWantWhatICan'tHave


Så är det ju alltid. Det man inte kan få är det man mest av allt vill ha. Just nu vill jag vara på Hawaii med mina underbara systrar...fattar inte att dem är där borta UTAN mig..Vi som gör ALLT ihop...Jaja...whatever..Möter ju snart upp med dem i L.A. Bara 8 dagar kvar nu. SIIIIICK!

Var uppe 7.30 imorse och handlade in med mamma och pappa. Nu har jag käkat en god och nyttig frukost och njutit mitt te, så nu bär det av till gymmet. Har kikat i min 5 -factor Fitness bok och memorerat dagens övningar. Avslutar med 1h kondition/fettförbränning. Tror jag kör på crosstrainern idag. Bra att mixa och variera på gymmet så kroppen inte får en chans att vänja sig för mkt. Kroppen ska hela tiden utmanas för bästa resultat.

Well, I'm good and gone=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se